mercredi 21 janvier 2009

أنا باعشق البحر



أنا باعشق البحر
زيك يا حبيبي حنون
وساعات زيك مجنون
ومهاجر ومسافر
وساعات زيك حيران
وساعات زيك زعلان
وساعات مليان بالصبر
أنا باعشق البحر




أنا باعشق السما
عشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة
وحبيبة وغريبة
وعشان زيك بعيدة
وساعات زيك قريبة
بعيون متنغمة
أنا باعشق السما




أنا باعشق الطريق
لإنه فيه لقانا
وفرحنا وشقانا
واصحابنا وشبابنا
وفيه ضحكت دموعنا
وفيه بكيت شموعنا
وضاع فيه الصديق
أنا باعشق الطريق




أنا باعشق البحر
وباعشق السما
وباعشق الطريق
لإنهم حياة
وانت يا حبيبي ... انت كل الحياة

5 commentaires:

ولد بيرسا a dit…

أنا بأعشقك، أنا ....؛
:-D

kmaira a dit…

:)))))))))))))))))))))))

kmaira a dit…

@weld byrsa: winek sur FB???
tu as supprimé ton compte???
chbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

ولد بيرسا a dit…

Eh oui 9amroucha, g supprimé mon compte, faddit min facebook :-(
peut être que je reviendrai un jour, je ne sais pas.
en tout cas c'est sûr que tes délires bech i5alliou 3lia blassa :-P

Anouar a dit…

el blog أنا باعشق
لإنه فيه لقانا
وفرحنا وشقانا